יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

פתיחה

פתאום באמצע חיים אני מוצא את עצמי בין עבודות.
עזבתי את עבודתי הנוכחית מזה יותר מחמש שנים ולפני המעבר למקום החדש התפנו לי לפתע מספר שבועות בהם אני פנוי לעשות כל העולה על רוחי.
זו הזדמנות פנטסטית שאני עדיין לא מצליח ממש לעכל וכדי לוודא שאני לא מבזבז את הזמן לחלוטין החלטתי לכתוב את הבלוג הזה, בעיקר לעצמי, כדי לעקוב אחר המשימות והדברים שאעשה בתקופה הקרובה.

אז מה בתכנון (בלי סדר כלשהו):
  • להחליף את המקלדת הזו. היא באמת נוראית וזה לא סתם שכולם מתלוננים עליה...
  • סיורים ביד בן-צבי
  • שיעורים במכון הרצוג
  • בית מורשה
  • להמשיך בכתיבת הספר "אבודים בהיסטוריה"
  • לארגן נסיעה לחו"ל עם רותי
  • להעלות קבצים לענן
  • לסגור נושאי בנקים למיניהם
  • לטייל בארץ מספר ימים
  • להשוות תכנים כיתה ז' ממ"ד לעומת קשת
  • לנסוע לחו"ל לבד (ככל הנראה לא יקרה...)
  • פסטיבל הפסנתר
  • סיורים של ביקור הקיסר בירושלים
  • בית התפוצות
  • פינה לגיל הרך בבית הספר
  • שיעור על קראים
  • לסדר את המחסן למעלה
  • וגם את המחסן למטה
  • שיעורי מחשב לרותי
  • מצגת בת מצווה לעפרי
  • פסטיבל סרטי נשים ברחובות
  • לארגן את כל המסמכולוגיה 
  • לשלוח אימייל פרידה
  • לעבוד על אנגלית עם הילדים
  • ללמוד Rubi
  • לכתוב את הבלוג הזה...
  • Scrum
  • לנקות אימיילים
  • לעבוד על נושאי ניהול פרוייקטים
  • אלבום שנתי תשע"ב
  • ביקור בהר הבית
  • התנדבות - חשבון
  • Hadoop
  • פגישה עם אופיר לסגירת קצוות
אולי בעצם אני צריך מספר חודשים כדי להשלים את כל המשימות הללו...
נתחיל ונראה. הציפיות גבוהות, וייתכן וזו ההזדמנות האחרונה עד הפנסיה - אז יאללה לעבודה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה